דף הבית » מידע מקצועי » הכל על: איך בוחרים עיצוב לשולחן חתונה
הכל על: איך בוחרים עיצוב לשולחן חתונה

הכל על: איך בוחרים עיצוב לשולחן חתונה

בחירת עיצוב לשולחן חתונה יכולה להיות מסובכת. יש לקחת בחשבון את כל הדברים האלה, כמו מספר האורחים, נושא האירוע וכמה מקום יש לך במקום. ישנם עיצובים רבים ושונים לשולחן שתוכלו לבחור מהם בעת תכנון קבלת הפנים לחתונה שלכם. חלקם כוללים שולחנות עגולים, שולחנות מלבניים ושולחנות מרובעים.

שולחנות מלבניים הם הסוג הנפוץ ביותר שרואים בחתונות מכיוון שהם מציעים יותר שטח פנים לאורחים לאכול עליהם ולהתרועע אחד עם השני.

שולחנות עגולים – בחירת שולחן עגול היא האפשרות הטובה ביותר אם אתם רוצים לערוך קבלת פנים לחתונה. שולחנות עגולים מציעים יותר מקום לאירוח של אנשים, וזו הסיבה שגם קל יותר לנקות אותם לאחר מכן.

שולחנות מרובעים – שולחנות מרובעים נבחרים לרוב מכיוון שהם תופסים פחות מקום משולחנות עגולים והם יכולים להתאים יותר אורחים סביבם.

איך בוחרים עיצוב שולחן לחתונה?

בחירת עיצוב השולחן המתאים לחתונה שלך יכולה להיות משימה קשה. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, וזה יכול להיות קשה לצמצם את הבחירות שלך. כדי לעזור לך, ריכזנו רשימה של כמה מהרעיונות הטובים ביותר לעיצוב שולחן לחתונות.

– שלטי לוח גיר: שלטים אלה מושלמים לסימון מזון ומשקאות בשולחנות קבלת הפנים. אתה יכול להשיג אותם בצבעים ובגופנים שונים שיתאימו לנושא שלך.

– רצים לשולחן: אלה נהדרים להוספת צבע לשולחנות קבלת הפנים שלך, כמו גם להסתרת פגמים על המפה. הם מגיעים בצבעים ובדוגמאות שונות שיתאימו לכל נושא או ערכת צבעים לחתונה.

– פרחי משי: קשה לטעות עם פרחי משי כשמגיע הזמן לבחור עיצוב שולחן! הם מגיעים במגוון צבעים וגדלים, מה שהופך אותם למושלמים לכל נושא או ערכת צבעים לחתונה!

איך מעצבים שולחן חתונה?

שולחן חתונה הוא חלק מרכזי יפה לקבלת הפנים. זהו אחד הפרטים החשובים ביותר של קבלת הפנים לחתונה שלכם. השולחן צריך להיות מעוצב בסגנון וצבע התואמים את הנושא שלך ואת העונה.

ישנן דרכים רבות לעצב שולחן חתונה, אבל זה תמיד צריך לשקף את האישיות שלך ואת איך שאתה רוצה שהאורחים שלך ירגישו כשהם רואים אותו. השתמש בעצות אלה כדי לוודא שיש לך שולחן יפה, אך בטוב טעם, בקבלת הפנים שלך.

– בחר ערכת צבעים שתשלים את המקום והנושא שלך

– שקול להוסיף כמה נגיעות עונתיות, כגון פרחים או נרות

– צרו אווירה מזמינה ונוחה על ידי הנחת כרטיסי מיקום, חלקים מרכזיים ותמונות משפחתיות על השולחן

– ודא שיש מספיק מקום לאורחים להניח את המשקאות והאוכל שלהם.

איזה שולחן ערוך מתאים לקבלת פנים לחתונה?

השולחן ערוך לקבלת פנים בחתונה הוא היבט חשוב בקבלת הפנים. השולחן ערוך צריך להתאים למקום ולמספר האורחים. זה צריך להתאים גם לסגנון האירוע, כמו אלגנטי או כפרי.

ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן לסדר שולחנות לקבלת פנים לחתונה. הדרך הנפוצה ביותר היא עם שולחנות עגולים המתאימים ל-8 אנשים, אך אפשרויות אחרות כוללות שולחנות מלבניים או שולחנות ארוכים בסגנון משתה המושבים 10-12 אנשים לשולחן.

השולחן ערוך צריך לקחת בחשבון גם איזה סוג אוכל יוגש בקבלת הפנים לחתונה וכמה מנות יוגשו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן