דף הבית » מידע מקצועי » מדריך שלם: כיצד להוריד הוראות עיצוב ב-word
מדריך שלם: כיצד להוריד הוראות עיצוב ב-word

מדריך שלם: כיצד להוריד הוראות עיצוב ב-word

הוראות עיצוב הן ההוראות הכתובות המשמשות להנחות את תהליך הייצור של מוצר. הוראות אלו יכללו בדרך כלל פרטים על העיצוב, החומרים והמידות של המוצר. תהליך הייצור יכול להיות מורכב מאוד, ולכן הוראות אלו חיוניות על מנת לוודא שכל פרט נכון על מנת לייצר מוצר מוגמר באיכות גבוהה.

ישנן דרכים רבות ושונות להוריד הוראות עיצוב ב-word. דרך אחת היא באמצעות תבנית המסמך של Microsoft Word הנקראת “הוראות” אשר תוכננה במיוחד למטרה זו. אתה יכול גם ליצור תבנית מותאמת אישית משלך עם מפרטי החברה שלך או להשתמש במחולל תבניות מקוון כגון DesignInstructionsTemplate.com שיש לו תבניות זמינות להורדה בחינם בפורמט PDF ו- Word.

להלן סרטון לדוגמה:

איך אני מקבל את הכרטיסייה עיצוב ב-Word?

לשונית עיצוב היא לשונית חדשה בוורד שהוצגה בגרסת 2010. הוא מכיל אפשרויות עיצוב עבור סגנונות טקסט ופסקה, כמו גם גלריית תבניות.

כדי לגרום ללשונית זו להופיע בתפריט Word שלך, עבור אל העדפות ובחר רצועת הכלים וסרגל הכלים > התאמה אישית של רצועת הכלים > כרטיסיות ראשיות. סמן מפתח ובחר שמור

האם יש תבניות עיצוב בוורד?

לאחר בחירת הכרטיסייה קובץ, בחר בלחצן חדש. לחץ על הלחצן חדש מקיים שנמצא תחת תבניות זמינות. לחץ על תבנית או מסמך קיים הדומה לזה שברצונך ליצור ולאחר מכן לחץ על הלחצן צור חדש כשתסיים. בצע התאמות כלשהן בהגדרות השוליים הנחוצות, כמו גם את גודל העמוד והכיוון, הסגנונות וכל פורמט ישים אחר.

איפה אני יכול להוריד תבניות עבור וורד?

כאשר תבחר קובץ > חדש בתוכנית Office שלך, תינתן לך האפשרות להוריד תבניות מסמכים מובנות מראש מ-Office בחינם. תבניות אלו מגיעות עם מגוון נושאים מועילים ומלאי דמיון. לוחות שנה, כרטיסי ביקור, מכתבים, כרטיסים, עלונים, ניוזלטרים, קורות חיים ועוד הרבה הם רק חלק מהדברים שניתן לעשות עם תבניות.

כיצד אוכל להפעיל עיצוב ב-Word?

כדי לגשת לחשבון שלך ביישום Office, לחץ על קובץ > חשבון. בחר את המראה הרצוי עבור המשרד שלך באמצעות התפריט הנפתח תחת “נושא משרדי”. אם תבחר להשתמש באפשרות מערכת, הנושא של Office יהיה זהה לנושא של Windows. שים לב שאם לא בחרת בעבר את ערכת הנושא שלך, תיבת הנושא של Office תיראה ריקה.

איך מעצבים הוראות?

  • הפוך את הביטויים והפסקאות שלך לקצרים ככל האפשר.

  • שים את הנקודות שלך בסדר הכי הגיוני.

  • היה מפורש ככל האפשר בהערותיך.

  • השתמש בצורת הציווי של המשפט.

  • שים את הנקודה המשמעותית ביותר בכל משפט בתחילת המשפט.

  • פשוט התמקד במחשבה אחת בכל ביטוי.

האם ל-Microsoft Office יש תוכנית עיצוב?

מיקרוסופט משחררת אפליקציה לעיצוב גרפי בסיסי שתוכר בשם Designer. הכלי הזה יהיה להורדה בחינם וייכלל גם עם מנויים למוצרי פרודוקטיביות של Office.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן