דף הבית » מידע מקצועי » מדריך מהיר: איך אומרים עיצוב פנים באנגלית?
מדריך מהיר: איך אומרים עיצוב פנים באנגלית?

מדריך מהיר: איך אומרים עיצוב פנים באנגלית?

עיצוב פנים הוא תהליך עיצוב פנים של חלל, שיכול להיות משרד או בית. המעצב עשוי לבחור לבצע שינויים במבנה ובקישוט החלל, על מנת לענות על צרכיהם או של לקוחותיו.

המילה “פנים” מקורה בלטינית  ”interiorem”, כלומר “פנימית”. המושג “עיצוב פנים” נקרא גם “עיצוב מסחרי” מכיוון שהוא עוסק בעיצוב חללים המשמשים את הציבור.

מהי עוד דרך לומר עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא תהליך עיצוב הבית או הבניין. זה נעשה בדרך כלל על ידי מעצב פנים, אבל יכול להתבצע גם על ידי הבעלים של החלל.

ישנן דרכים רבות אחרות לומר עיצוב פנים שאולי תרצו להשתמש בהן בהקדמה שלכם. אולי כדאי לומר, “תהליך עיצוב הבית או הבניין”, או “זה נעשה בדרך כלל על ידי מעצב פנים”. אחת הדרכים לומר עיצוב פנים היא “קישוט הבית”.

להלן המונחים הנפוצים האחרים לעיצוב פנים:

ערכת קישוט

ריהוט

קישוט

פנג שואי

תַפאוּרָה

מהו עיצוב פנים אנגלי?

ריהוט ויקטוריאני הוא דוגמה טובה לסגנון האנגלי המסורתי המשמש בעיצוב פנים. החומר הנפוץ ביותר הוא עץ, שצבעו עשוי להיות בהיר או כהה. אפשר לצבוע אותו או למסך אותו, וייתכן שיהיה לו מראה עתיק. אלון, עץ סקויה או אורן הוא החומר האופייני המשמש לבניית שולחנות, שידות וכונניות.

מהו עיצוב פנים

עיצוב פנים הוא תהליך של עיצוב או סידור חלל, כגון חדר, בניין או אזור חיצוני.

זה בדרך כלל כרוך בבחירה וקנייה של רהיטים ופריטים דקורטיביים כמו צבע וטפטים כדי להפוך את החלל למגורים. מעצבי פנים עשויים לעבוד עם אנשים שעושים שיפוץ, בונים בתים או משרדים חדשים, או מקשטים בתים או משרדים קיימים.

מעצב הפנים ייקח בחשבון את ייעוד החדר וכן צרכים והעדפות אישיות ליצירת תוכנית פעולה. לאחר מכן ניתן לשרטט את העיצוב על נייר (או דיגיטלי), להתאים אותו לחלל הספציפי המשופץ ולהציג ללקוחות לקבלת משוב לפני תחילת עבודה כלשהי.

מהו סגנון עיצוב פנים מודרני?

המושג “עיצוב מודרני” מתייחס לסגנון עיצוב פנים המתאפיין בשימוש בפלטת צבעים מונוכרומטית וכן בקווים נקיים, פשטות, חומרים טבעיים ואור טבעי. זהו מונח מסוים המשמש לתיאור מגמה אסתטית היסטורית שהייתה פעילה מראשית המאה העשרים עד אמצע המאה העשרים.

איך מעצבי פנים קוראים לעצמם?

מעצבי פנים הם אותם אנשים שמעצבים את פנים הבניין. הם צריכים לשקול את כל ההיבטים של החדר, כולל הגודל, הצורה והכיוון שלו. הם גם צריכים לקחת בחשבון את הרהיטים שיידרשו בחדר.

העבודה היא לא רק לעצב חלל מגורים או משרד אלא גם לוודא שהוא נוח ופונקציונלי.

אפשר לאדריכל פנים לקרוא לעצמו מעצב פנים ברוב חלקי הגלובוס; אך, מעצב פנים שאינו רשום או מורשה כאדריכל פנים אינו רשאי לקרוא לעצמו אדריכל פנים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן